Facebook-keräyksillä jo lähes 15 000€ tuki toiminnallemme!

Facebookissa luotu yli 80 keräyskampanjaa, tuotto ensimmäisen 6kk aikana yli 15000€

Facebookiin vuodenvaihteessa tullut lahjoitustoiminto on osoittautunut helpoksi ja äärimmäisen tervetulleeksi lisäksi Sairaalaklovnien varainhankinnalle. Saimme uuden toiminnon käyttöön joulukuun 2017 alussa, ja tähän mennessä Sairaalaklovnien työtä tukemaan on luotu yli 80 yksittäistä merkkipäiväkeräyskampanjaa. Kampanjoiden kokonaistuotto on ensimmäisen puolen vuoden aikana ollut lähes 15 000 euroa. Valtava kiitos kaikille oman kampanjan luoneille ja keräyksiin osallistuneille!

Vastauksena usein toistuneisiin kysymyksiin laadimme kuvalliset ohjeet oman Facebook-keräyskampanjan luomiseksi. Lähde mukaan tukemaan toimintaamme – ohjeet oman kampanjan luomiseksi löydät täältä.

Pieni ilo on ISO asia!