Taiteellinen johtajamme vuoden 2019 sadan terveysvaikuttajan listalle

Terveydenhuollon uutislehti Mediuutiset valitsi sata vaikuttajaa jo 19. kerran

Taiteellinen johtajamme Kari Jagt on valittu mukaan Mediuutisten vuoden 2019 sadan terveysalan vaikuttajan listalle.

Jagtin johdolla toimintaa on kehitetty ammattimaisempaan suuntaan. Nyt jokaisessa yliopistosairaalassa on oma vakituinen sairaalaklovni. Tänä vuonna toimintaa on testattu Kymenlaaksossa ja Lapissa. Kuusi vakituista ja parikymmentä keikkaklovnia ilahduttavat vuosittain kymmeniä tuhansia ihmisiä.

Sairaalaklovnit ry kiittää Mediuutisia Karin ja sairaalaklovnien työn saamasta huomiosta!

Mediuutiset on terveydenhuollon ammattilaisille suunnattu uutislehti, jota julkaisee Alma Media.