Koronavirus vaikuttaa sairaalaklovnitoimintaan

Keväällä klovnit siirtyivät verkkoon ja puhelinyhteyden päähän - nyt olemme palanneet taas osastoille. Toiminta lasten iloksi jatkuu!

Koronavirustilanteen vuoksi on klovnitominta sairaaloissa on keskeytettiin keväällä toistaiseksi. Emme voineet olla fyysisesti paikalla, mutta halusimme jatkaa muilla keinoilla tuttua läsnäoloa ja sairaala-arjen ilahduttamista. Meitä tarvittiin enemmän kun koskaan!

Mikäli toiminnassamme tapahtuu muutoksia, tiedotamme niistä täällä.