10. Nuppu Kukkanen

• Luppoaikailu
  • Töttöröinti
  • Pierutiede

Klikkaa korttia niin se kääntyy ympäri!

10. Nuppu Kukkanen

Olen aina halunnut olla suuri seikkailija. Niinpä pyrin järjestämään seikkailuja kun siihen on pienikin mahdollisuus. Toki myös muut seikat kiinnostavat.

1. Lempiherkkuni on
    Alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. (Pidän myös välipaloista ja napostelusta)
  2. Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut, on
    Siis mikä...?
  3. Mistä minut löytää varmimmin?
    Tekemästä jotain kummallisia asioita, sekä päästelemästä omituisia ääniä.
  4. Liikutun aina kun
    Silmäni kostuvat ja kurkustani pääsee kimeitä nyyhkäyksiä. Tätä tapahtuu usein eikä se vaadi mitään sen kummempaa.
  5. Mikä on salainen paheeni?
    Ks. vastaus 3. Voi ei! Salaisesta paheestani tuli julkista tietoa.
  6. Lempituoksuni ja missä sitä voi tuoksuttaa?
    Kukkanen. Siitä voi nauttia kedoilla kautta maan. Talvella kannattaa tosin mennä kukkakauppaan tai kasvihuoneeseen.
  7. Pahin sanani kun suutun on
    Ruttuinen rusina! Vai onko kauhistuksen kanahäkki pahempi? Näissä oli molemmissa kaksi sanaa. Lopullinen vastaukseni on rusina tai kanahäkki.
  8. Minne haluaisin matkustaa?
    Autiolle saarelle.
  9. Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle?
    Tolkuttomasti hyvää porukkaa sekä hyvät eväät.
  10. Kun kukaan ei näe, minä...
    Teen parhaani tullakseni nähdyksi.
  11. Erityisosaamiseni?
    Kohellus ja jooga.