27. Helle Porotus

• Luppoaikailu
  • Töttöröinti
  • Pierutiede

Klikkaa korttia niin se kääntyy ympäri!

27. Helle Porotus

Helle Porotus rakastaa tarttuvia rytmejä. Ei ole sellaista paikkaa tai aikaa, jolloin ei voisi heittää tanssiksi. Helle haaveilee villeistä seikkailuista tutkimattomissa paikoissa, mutta on toisinaan myös hyvin rauhallinen haaveilija. Huokailu ja haahuilu kuuluvat myös Hellen lempipuuhiin. Hellelle kaikkein tärkeintä on ystävät ja rakkaus.

1. Lempiherkkuni on
    Mango, Passionhedelmä, ja tiukka salmiakkilakritsi.
  2. Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut, on
    Säihke lisää säihkettä ja jokaisesta hetkestä voi löytää taikaa.
  3. Mistä minut löytää varmimmin?
    Disko- tai karttapallon ääreltä.
  4. Liikutun aina kun
    Näen rohkeita supersankarityyppejä, sellaisia, jotka puolustaa toisia tai pyytää leikkiin mukaan jos näkee, että joku on yksin.
  5. Mikä on salainen paheeni?
    No joskus mä vähän härnään mun kavereita Lempiä ja Masaa. Mut silleen ihan kiltisti. Niin, että ne ei ees hoksaa, että mä härnään. Mut oikeesti mä härnään.
  6. Lempituoksuni ja missä sitä voi tuoksuttaa?
    Tiina-tädin sipulikeitto. Ulkomailla. Kattilassa.
  7. Pahin sanani kun suutun on
    Voihan pippuriperuna!
  8. Minne haluaisin matkustaa?
    Samoalle ja Fidzille ja Korvatunturille ja Antarktikselle ja ja ja… Helpompi ois, jos kysyisit, että minne mä EN halua matkustaa.
  9. Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle?
    Diskopallon, riippukeinun ja kamut. Niin ja HELLEHATUN tietty!
  10. Kun kukaan ei näe, minä...
    Kun kukaan ei näe, minä annan mun silmien laiskotella ja naaman roikkua. Kato. Näin!
  11. Erityisosaamiseni?
    Kaiken kimaltavan ihailu, pohdiskelu ja villiintyminen.