9. Anastasia Sulaleima

• Luppoaikailu
  • Töttöröinti
  • Pierutiede

Klikkaa korttia niin se kääntyy ympäri!

9. Anastasia Sulaleima

Kutitustieteen tohtori Anastasia Sulaleima, väitellyt monta nappia, isojakin ja ei ole lopettanut väittelemistä. Puhuu kaikkia kieliä, vaikka ei osaa lukea, mutta kirjoittaa kyllä sujuvasti vaikkapa kakkureseptejä. Luennoi paljon rakkaudesta, eikä pelkää mitään, paitsi äkillisiä säikähdyksiä ja siinä vaiheessa Sulaleimalta voi päästä paukku. Pystyy tekemään diagnoosin siitä, onko joku henkilö huumorintajuissaan.

1. Lempiherkkuni on
    Kurkkunaamio.
  2. Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut, on
    Kannattaa väitellä, niin saa nappeja.
  3. Mistä minut löytää varmimmin?
    Sieltä missä Herra Hiirikin on, siis sairaalahiiri. Tulen nimittäin sillä töihin ja se nukkuu takataskussani.
  4. Liikutun aina kun
    Tapaan lapsineron, siis sellaisen, joka ratkaisee helposti pulmallisia tilanteita. Liikutun myös vaaleanpunaisista tai oikeastaan minkävärisistä tahansa kengistä ja siitä, jos jälkiruoaksi on kiisseliä ja kermavaahtoa.
  5. Mikä on salainen paheeni?
    En osaa lukea, enkä osaa lopettaa väittelemistä. Myös kiisseli ja kermavaahto.
  6. Lempituoksuni ja missä sitä voi tuoksuttaa?
    Ruusu. Itse tuoksun luontaisesti ruusulta. Toinen lempituoksuni on vauvat, vauvan tuoksua löytyy mm. vastasyntyneiden teho-osastolta.
  7. Pahin sanani kun suutun on
    Mölölöö!
  8. Minne haluaisin matkustaa?
    Olen tainnut jo käydä kaikkialla. Luulisin niin. Clowntown, onko sellainen paikka? Sinne voisin matkustaa ja ehkä uudemman kerran Mynämäelle.
  9. Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle?
    Oman väitöskirjani kutitustieteestä, kudimet ja ehkä vähän kiisseliä ja kermaa.
  10. Kun kukaan ei näe, minä...
    Väittelen itseni kanssa. Tai harjoittelen suurta leijuntatemppua.
  11. Erityisosaamiseni?
    Kutitustieteet (pystyn kutittamaan ilman käsiä), kudismi (pitää sisällään lukuisia erityistaitoja) ja kudimet (maaninen kutoja). Myös rakkaudesta luennointi lukuisilla eri kielillä ja murteilla. Otamatonen soitto ja klassinen baletti. Irvistelyterapia, myös kolmannen asteen irvistelyä.
  • Sairaalaklovni, hiiri ja lapsi