Sairaalaklovnit ovat tuoneet iloa lapsille sairaaloihin jo 19 vuoden ajan

Sairaalaklovnien työskentely tapahtuu aina lapsen ehdoilla ja yhteistyössä henkilökunnan kanssa.

Sairaalaklovnien toiminta on jatkuvaa ja säännöllistä. Toimintaa on tällä hetkellä kaikissa Suomen yliopistollisissa sairaaloissa. Lisäksi vierailemme kerran kuussa kolmessa keskussairaalassa ja teemme erillisprojekteja muun muassa toimenpiteissä käytettävän klovnerian parissa. Vuonna 2019 toimintamme tavoitti yli 77 000 henkilöä.

Klovnitohtorit ovat taustaltaan ammattiesiintyjiä ja heidät on koulutettu toimimaan sairaalaympäristössä. Toimintamme mahdollistetaan kokonaisuudessaan avustuksilla ja lahjoituksilla. Pidetään klovnit sairaalassa – pieni ilo on ISO asia.

Tue toimintaamme – on ILO olla mukana! Lue lisää täältä