NENÄTYS 2020 kunniadiplomin saaja – Lapsiasiavaltuutettu!

Kunniadiplomin saaja julkaistiin livelähetyksessä Lastenoikeuksien päivänä 20.11.2020. Katso tallenne!

Lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarinen

Sairaalaklovnit myöntävät NENÄTYS-kunniadiplomin lastenoikeuksien päivänä 20.11 taholle, teolle tai henkilölle, joka tekee työtä heille tärkeiden asioiden puolesta – edistää lasten asemaa, lapsilähtöisyyttä ja iloa yhteiskunnassa. Vuoden 2020 huomionosoituksen sai lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarinen toimistoineen. Katso tallenteelta, miten punanenänsiirto saatiin toteutettua etänä.