Sairaalaklovnien 20-vuotis juhlavuosi!

Sairaalaklovnitoiminta käynnistyi Suomessa 20 vuotta sitten, klovnien aloittaessa kierroksensa osastoilla tammikuussa 2002 Helsingin Lastenklinikalla. Hyvin nopeasti se laajentui Turkuun ja Tampereelle sekä sittemmin myös Kuopioon ja Ouluun. Vuodesta 2012 lähtien toiminta on ollut valtakunnallista ja jokaisella yliopistollisella sairaalalla oma paikallinen klovnitiiminsä.

Merkityksellistä pelleilyä jo vuodesta 2002

Sairaalaklovnit juhlistavat 20-vuotista taivaltaan ja siirtyvät samalla digiaikaan uuden sovelluksen myötä. Lue lisää ….